Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik-Jan Gelink chief commercial officer Transavia

Gelink begint volgende week in zijn nieuwe rol.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gelink zegt tegen Adformatie: ‘Transavia opereert in een boeiende en zeer dynamische branche. Ik kijk er naar uit om samen met mijn collega’s en onze partners verder invulling te geven aan de ambitie om de beste digitale point-to point airline van Europa te worden met een sublieme passagierbeleving.’

Gelink was hiervoor een jaar Vice President Strategy & Transformation bij Capgemini Consulting. Voor die tijd was hij ruim een jaar chief commercial officer van Sanoma. Eerder werkte Gelink onder meer voor Deloitte, TMG en als zelfstandig adviseur voor de media- en telecombranche.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in