Eerste Twitter tv-campagne moet hashtags verkopen


De micro blog site wil de advertentiemeerwaarde van hashtags onder de aandacht brengen. De filmpjes werden uitgezonden tijdens de Nascar races op de TNT televisiezender van Time Warner. De campagne bestaat uit zes verschillende 15-seconden spots die verwijzen naar het URL #NASCAR" title="twitter.com/#NASCAR">twitter.com/#NASCAR. Op de bijbehorende hashtag pagina is content te zien die gemaakt is door de coureurs, hun familieleden en race teams.
Een spotje toont coureur Brad Keselowski die een foto neemt vanuit zijn bestuurdersstoel met als afsluiter 'Zie wat hij ziet'. Volgens Jim Tobin, CEO Ignite Social Media, is de introductie van de Twitter hashtag pagina's vergelijkbaar met de merkenpagina's van Facebook waar adverteerders producten en mededelingen kwijt kunnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Reuters, Business Insider
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid