Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste Twitter tv-campagne moet hashtags verkopen

(VS) Afgelopen zondag adverteerde Twitter voor het eerst op de Amerikaanse televisie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De micro blog site wil de advertentiemeerwaarde van hashtags onder de aandacht brengen. De filmpjes werden uitgezonden tijdens de Nascar races op de TNT televisiezender van Time Warner. De campagne bestaat uit zes verschillende 15-seconden spots die verwijzen naar het URL " title="twitter.com/">twitter.com/. Op de bijbehorende hashtag pagina is content te zien die gemaakt is door de coureurs, hun familieleden en race teams.

related partner content for mobile comes here

Een spotje toont coureur Brad Keselowski die een foto neemt vanuit zijn bestuurdersstoel met als afsluiter 'Zie wat hij ziet'. Volgens Jim Tobin, CEO Ignite Social Media, is de introductie van de Twitter hashtag pagina's vergelijkbaar met de merkenpagina's van Facebook waar adverteerders producten en mededelingen kwijt kunnen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

bron: ,

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in