De marketingkracht van weblogs


Niet een eigen tekst, maar even iets geleend uit de nieuwsbrief van .MediaPlaza waarvan ik dacht dat het wel interessant kon zijn .....
Business blogging is sinds het boek 'Naked Conversations: how blogs are changing the way businesses talk with customers' verscheen, veel in de media. Ook op Molblog zijn er de nodige discussies en voorbeelden gepost omtrent het effect van blogging. Nog steeds woedt er een discussie omtrent wat businessblogging inhoudt en wat hebben bedrijven hier aan hebben?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInmiddels begrijpen de meeste mensen het verschil tussen corporate blogging (bloggen door bedrijven) en business blogging (wanneer bloggen de core business is).
Daarnaast kan er ook natuurlijk een onderscheid worden gemaakt tussen interne blogs (die veel gebruikt worden voor interne communicatie, kennismanagement en samenwerken), en externe blogs.
Mediaplaze organiseert op 30 mei aanstaande een .workshop waarin de verschillende manieren aan bod om een blog in te zetten en wordt er ingegaan op de manieren waarop je naar de return on investment van een blog kunt kijken.
Helaas ben ik niet in de gelegenheid te gaan, maar ik roep bij deze een medeblogger die gaat op om feedback te geven over zijn/haar bevindingen als reactie op dit artikel te posten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid