Overslaan en naar de inhoud gaan

De marketingkracht van weblogs

Niet een eigen tekst, maar even iets geleend uit de nieuwsbrief van .MediaPlaza waarvan ik dacht dat het wel interessant kon zijn .....
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet een eigen tekst, maar even iets geleend uit de nieuwsbrief van . waarvan ik dacht dat het wel interessant kon zijn .....

related partner content for mobile comes here

Business blogging is sinds het boek 'Naked Conversations: how blogs are changing the way businesses talk with customers' verscheen, veel in de media. Ook op Molblog zijn er de nodige discussies en voorbeelden gepost omtrent het effect van blogging. Nog steeds woedt er een discussie omtrent wat businessblogging inhoudt en wat hebben bedrijven hier aan hebben?

Inmiddels begrijpen de meeste mensen het verschil tussen corporate blogging (bloggen door bedrijven) en business blogging (wanneer bloggen de core business is).

Daarnaast kan er ook natuurlijk een onderscheid worden gemaakt tussen interne blogs (die veel gebruikt worden voor interne communicatie, kennismanagement en samenwerken), en externe blogs.

Mediaplaze organiseert op 30 mei aanstaande een . waarin de verschillende manieren aan bod om een blog in te zetten en wordt er ingegaan op de manieren waarop je naar de return on investment van een blog kunt kijken.

Helaas ben ik niet in de gelegenheid te gaan, maar ik roep bij deze een medeblogger die gaat op om feedback te geven over zijn/haar bevindingen als reactie op dit artikel te posten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in