Overslaan en naar de inhoud gaan

Duo-branding "met stijl" (2): verkiezingskoorts

Japans leidende lingeriefabrikant timmert aardig aan de weg. Berichtte Molblog kortgeleden al over Triumphs ondersteunende rol (no pun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Japans leidende lingeriefabrikant timmert aardig aan de weg. Berichtte Molblog kortgeleden al over , hier zien we hoe Triumph beha's worden aangewend om Japanse verkiezingsresultaten hoog te houden.

related partner content for mobile comes here

De 'Voter Turnout Liftup Bra' is speciaal ontworpen ter stimulering van de stembusgang bij Japanse verkiezingen (en ook ter meerdere eer en glorie van het merk Triumph, mag je aannemen). De beha is gemodelleerd naar de vorm van Japanse stembussen, en de drie karakters op het voorpand betekenen dan ook, U raadt het al, 'stembus.' Tevens ontwaart de aandachtige waarnemer stembriefjes in een doorzichtige opsteekzak. Al met al een opmerkelijk initiatief in een land waar de uitspraak van de 'l' en de 'r' gevaarlijk dicht bij elkaar liggen.

Stijl of geen stijl? De reacties naar aanleiding van de vorige post kwamen er niet helemaal uit. Wellicht levert dit nieuwe verdieping aan de discussie. Of een nieuw dieptepunt, natuurlijk.

(Bron: ).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in