Duo-branding "met stijl" (2): verkiezingskoorts


Japans leidende lingeriefabrikant timmert aardig aan de weg. Berichtte Molblog kortgeleden al over Triumphs ondersteunende rol (no pun intended) in reclame van Sky Europe, hier zien we hoe Triumph beha's worden aangewend om Japanse verkiezingsresultaten hoog te houden.
De 'Voter Turnout Liftup Bra' is speciaal ontworpen ter stimulering van de stembusgang bij Japanse verkiezingen (en ook ter meerdere eer en glorie van het merk Triumph, mag je aannemen). De beha is gemodelleerd naar de vorm van Japanse stembussen, en de drie karakters op het voorpand betekenen dan ook, U raadt het al, 'stembus.' Tevens ontwaart de aandachtige waarnemer stembriefjes in een doorzichtige opsteekzak. Al met al een opmerkelijk initiatief in een land waar de uitspraak van de 'l' en de 'r' gevaarlijk dicht bij elkaar liggen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStijl of geen stijl? De reacties naar aanleiding van de vorige post kwamen er niet helemaal uit. Wellicht levert dit nieuwe verdieping aan de discussie. Of een nieuw dieptepunt, natuurlijk.
(Bron: Reuters).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid