FNV Jong maakt van werk ‘hot item’


Het startsein voor de designwedstrijd werd op 1 mei jl. gegeven tijdens een evenement ter gelegenheid van de Dag van de Arbeid in de Westergasfabriek. De winnaar krijgt een reis aangeboden naar een inspirerende stad en een workshop ‘realiseer je toekomst’. FNV Jong wil jongeren verder faciliteren in hun ontwikkeling door een samenwerking met roc.nl en TMF dat binnenkort een campagne start rondom jongeren en werk in het populaire programma Reaction.
“Het onderwerp werk is ‘hot’ onder jongeren,” zegt voorzitter FNV Jong Judith Ploegman. “Zij hebben duidelijke wensen en ideeën. Die willen we verder in kaart brengen en gebruiken voor onze andere activiteiten zoals de flexcampagne in het najaar.”
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPlezier in het werk en goede ontwikkelingsmogelijkheden staan nummer een en twee op de wensenlijst van jonge werknemers als het gaat om werken in de toekomst. Dat blijkt uit onderzoek onder 539 jongeren door bureau Netpanel in opdracht van FNV Jong, dat op het evenement werd gepresenteerd. Het onderzoek is een eerste stap in de verkenning van wensen en verlangens van nieuwkomers op de arbeidsmarkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid