Overslaan en naar de inhoud gaan

FNV Jong maakt van werk ‘hot item’

‘Jongeren zien de toekomst zitten’ luidt het motto van de ontwerpwedstrijd van FNV Jong in samenwerking met TMF en de Regionale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het startsein voor de designwedstrijd werd op 1 mei jl. gegeven tijdens een evenement ter gelegenheid van de Dag van de Arbeid in de Westergasfabriek. De winnaar krijgt een reis aangeboden naar een inspirerende stad en een workshop ‘realiseer je toekomst’. FNV Jong wil jongeren verder faciliteren in hun ontwikkeling door een samenwerking met roc.nl en TMF dat binnenkort een campagne start rondom jongeren en werk in het populaire programma Reaction.

related partner content for mobile comes here

“Het onderwerp werk is ‘hot’ onder jongeren,” zegt voorzitter FNV Jong Judith Ploegman. “Zij hebben duidelijke wensen en ideeën. Die willen we verder in kaart brengen en gebruiken voor onze andere activiteiten zoals de flexcampagne in het najaar.”

Plezier in het werk en goede ontwikkelingsmogelijkheden staan nummer een en twee op de wensenlijst van jonge werknemers als het gaat om werken in de toekomst. Dat blijkt uit onderzoek onder 539 jongeren door bureau Netpanel in opdracht van FNV Jong, dat op het evenement werd gepresenteerd. Het onderzoek is een eerste stap in de verkenning van wensen en verlangens van nieuwkomers op de arbeidsmarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in