Overslaan en naar de inhoud gaan

IDG Nederland, Ilse Media en De Telegraaf investeren in Wakoopa

Afgelopen woensdag is Wakoopa gelanceerd. Via de gezamenlijke investeringsfonds van IDG Nederland, De Telegraaf en Ilse Media, is enkele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is Wakoopa gelanceerd. Via de van IDG Nederland, De Telegraaf en Ilse Media, is enkele tienduizenden euro's in Wakoopa geïnvesteerd.

related partner content for mobile comes here

is een sociaal netwerk voor softwaregebruikers. Gebruikers kunnen, nadat ze geregistreerd zijn, een stukje software installeren dat bijhoudt welke toepassingen ze op de computer gebruiken.

Op kunnen gebruikers ervaringen over software delen, zodat 'kijkcijfers' of gebruiksgegevens ontstaan en inzicht kan worden verkregen over welke software het meeste geschikt is voor een bepaalde taak en welke het meest wordt gewaardeerd.

Guido van Nispen van DCIF: "Wakoopa heeft een business model met veel potentie. Bovendien wordt het bedrijf geleid door ondernemers in wie DCIF gelooft en die de onderneming kunnen laten groeien. Dat zijn belangrijke elementen voor investeringen door DCIF."

In een later stadium willen de initiatiefnemers geld verdienen door gericht advertenties te plaatsen.

Wakoopa wordt via de kanalen van IDG Nederland, Ilse Media en De Telegraaf gepromoot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in