Overslaan en naar de inhoud gaan

Dag is er

De gratis kranten trekken veel aandacht, al vraag ik me wel af of ze het allemaal zullen redden. De advertentie-inkomsten van De Pers zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een stukje in de Volkskrant van vandaag laat zien dat de bruto advertentieomzet van

related partner content for mobile comes here

Metro (sinds 21 juni 1999) in het eerste kwartaal van 2007 17,5 miljoen bedroeg,

Spits (sinds 21 juni 1999) haalde 13,5 miljoen

en De Pers (sinds 23 januari 2007) niet meer dan 1,7 miljoen euro.

En dat zijn dan de prijzen via de tariefkaarten, in werkelijkheid worden er forse kortingen gegeven.

Maar goed, vandaag komt er bij. Multimediaal, maar ook gratis. Met deze vierde krant komen de prijzen nog verder onder druk.

Dag is verkrijgbaar op én bij elke Albert Heijn, zo belooft de organisatie.

telt 36 pagina's en ook nog wat advertentiepagina's.

Randstad, AH (maar die krijgt hem vast gratis), T for Telecom, PSP, Orange, UPC, T-mobile, Skoeps (PCM en dus waarschijnlijk ook onbetaald), KPN (partner en dus ook gratis..), Prominent (stoelenwinkel), KLM en Hertog ijs op de achterpagina.

Opvallend is het kleurgebruik: het spat er echt vanaf. Korte stukken en veel foto's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in