Overslaan en naar de inhoud gaan

Sterke campagne Shell

Shell heeft het de laatste tijd wat moeilijk gehad, o.a. op milieugebied. Terwijl Exxon ruiterlijk toegeeft dat het milieu ze niets kan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de bioskoop kreeg ik zowaar een leuk voor-filmpje voorgeschoteld (zie: www.shell.com) over een Shell-meneer die bij het zien verorberen van een milkshake door zijn zoon een briljant idee opdoet voor het boren van olie onder een beschermd natuurgebied. Zo zal er op een minder vervuilende manier olie gewonnen kunnen worden. Mijn inziens een geloofwaardige claim. In de eerste plaats profileert Shell zich als een bedrijf met slimme ingenieurs en pas in de tweede plaats is er een bescheiden milieu-prestatie. En nu is het wachten op de reacties van Milieudefensie en Friends of the Earth ... . Als communicatieprofessional kunt u onderstaand uw favoriete partij adviseren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in