Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola met ‘ER festival concept’

Coca-Cola reist deze zomer de festivals af met het zogenaamde ‘Emergency Refreshment team’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling van de ‘doctors and nurses’ van het ER-team is volgens Coca-Cola woordvoerster Annemarije Pikaar om tieners op festivals en andere hotspots ‘de verfrissende waarde van Coca-Cola te laten ontdekken’.Pikaar: ‘We zetten een echte hitte-scanner neer, de zogenaamde Diagnose Scan, die laat zien of de festivalbezoeker verfrissing nodig heeft. Hij of zij krijgt een “hittefoto” van zichzelf en indien “oververhit” ook een ijskoude Coca-Cola.’ Voor bezoekers die ‘hardcore verfrissing’ nodig hebben, heeft Coca-Cola omgebouwde hart defibrillators (met icepacks) in petto. Met het ER sampling concept gaat Coca-Cola tot en met september honderdduizenden samples uitdelen. Pikaar: ‘Tot en met het laatste zonnestraaltje.’

related partner content for mobile comes here

Communicatie over het Emergency Refreshment team vindt plaats op de kanalen van MTV. Daarin wordt ook verwezen naar de speciale Facebook-applicatie die Coca-Cola voor ER in het leven heeft geroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in