Overslaan en naar de inhoud gaan

Wolters Kluwer houdt vast aan verwachtingen

Wolters Kluwer houdt vast aan zijn verwachtingen voor dit jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit maakte het bedrijf vanochtend vervroegd bekend nadat er onbedoeld informatie naar buiten was gekomen vanwege een foutief verstuurde e-mail. Daarin stond informatie over de resultaten.

related partner content for mobile comes here

Wolters Kluwer schat in dat de operationele marge (EBITA-marge) het eerste halfjaar in lijn was met dezelfde periode een jaar eerder. De autonome omzetgroei was in deze periode vlak.

Voor heel 2010 verwacht het concern een operationele marge van 20 tot 21 procent. De winst per aandeel moet uitkomen tussen 1,41 en 1,45 euro.

Wolters Kluwer herhaalt ook de verwachtingen voor de middellange termijn, die eerder in februari bekend werden gemaakt. De uitgever voorziet nog steeds een aanhoudende verbetering van de operationele marge en winst per aandeel bij constante wisselkoersen. De vrije kasstroom komt op de middellange termijn 'gelijk of hoger' uit dan 400 miljoen euro per jaar.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in