Overslaan en naar de inhoud gaan

Carl Rohde Trendwatcher van het jaar 2010

Uit het juryrapport: 'Rohde is in staat om internationaal gespotte trends bloot te leggen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Carl Rohde nam woensdagavond de onderscheiding Trendwatcher of the Year Award 2010 (TWOTY) in ontvangst. Hij was volgens TWOTY, de organisatie achter de prijs de trendwatcher die het beste in staat was om de tijdgeest te duiden. Eurocommissaris Neelie Kroes werd vanwege haar voorbeeldfunctie op vele vlakken uitgeroepen tot Trendsetter van 2010.

related partner content for mobile comes here

Uit het juryrapport:

TWOTY 2010. Winnaar: Carl Rohde
‘Carl Rohde is, dankzij zijn indrukwekkende internationale expansie en professionalisering in het afgelopen jaar, uitgeroepen tot TWOTY voor 2010. Hij is bezig een wereldwijd netwerk uit te rollen en vergelijkt de door zijn internationale coolhunters gespotte trends per continent met elkaar.’

Trendsetter of the Year 2010. Winnaar: Neelie Kroes
‘Een echte vakvrouw. Ze staat boven de partijen, is niet populistisch en heeft een voorbeeldfunctie op vele fronten. Ze heeft maling aan de gevestigde orde, staat symbool voor ‘vrouwen aan de top’ en wordt ook gerespecteerd door de captains of industry.’

Er werden TWOTY Awards uitgereikt in 12 verschillende categorieën. De overige winnaars zijn:

Upcoming Talent of the Year 2010. Winnaar: Irene Westerbeek
Specialist TWOTY Fashion / Design 2010. Winnaar: Anne Marie Commandeur.
Specialist TWOTY Food 2010. Winnaar: Hans Steenbergen
Specialist TWOTY Duurzaamheid 2010. Winnaar: Lisette Kreischer
Specialist TWOTY Jongeren 2010. Winnaar: Nalden
Specialist TWOTY Technologie 2010. Winnaar: Boris Veldhuijzen van Zanten
Trend Implementation Agency of the Year 2010. Winnaar: TrendsActive
Trend Implementation of the Year 2010. Winnaar: Jointhepipe.org
Oeuvreprijs Trendwatching 2010. Winnaar: Li Edelkoort

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in