Gerestylde Blend gaat internationaal
Begin maart introduceerde Blend de eerste helft van deze nieuwe constructie: de Blend Paper met als thema ‘Change is Irresistible’, gericht op de Nederlandse markt. Achterliggende gedachte van deze paper is het creëren van een groter bereik en het toegankelijker maken van Blend.
Volgende stap is het eerste internationaal georiënteerde en verspreide magazine: en 300 pagina’s tellende glossy uitgave met thema The New Dutch School. Ook de website werd aangepakt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVolgens de makers is er een verschuiving in de magazinemarkt gaande. 'Grote titels lopen terug in oplage terwijl nichetitels aan terrein winnen. Blend speelt hier op in door het magazine op internationaal niveau uit te brengen. De nieuwe generatie aan Nederlandse creatieven wordt als een oranje draad door de internationaal georiënteerde content heen gevlochten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid