Overslaan en naar de inhoud gaan

Gerestylde Blend gaat internationaal

Blend Magazine heeft een restyling gehad en komt voortaan in twee versies uit: een Nederlandse en internationale uitgave.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin maart introduceerde Blend de eerste helft van deze nieuwe constructie: de Blend Paper met als thema ‘Change is Irresistible’, gericht op de Nederlandse markt. Achterliggende gedachte van deze paper is het creëren van een groter bereik en het toegankelijker maken van Blend.

related partner content for mobile comes here

Volgende stap is het eerste internationaal georiënteerde en verspreide magazine: en 300 pagina’s tellende glossy uitgave met thema The New Dutch School. Ook de werd aangepakt.

Volgens de makers is er een verschuiving in de magazinemarkt gaande. 'Grote titels lopen terug in oplage terwijl nichetitels aan terrein winnen. Blend speelt hier op in door het magazine op internationaal niveau uit te brengen. De nieuwe generatie aan Nederlandse creatieven wordt als een oranje draad door de internationaal georiënteerde content heen gevlochten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in