Overslaan en naar de inhoud gaan

C2B lanceert activatiecampagne BIC Battle Roadshow

BIC geeft vorige campagne een vervolg met interactieve spellen online en op twaalf middelbare scholen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de vijf dagen dat de campagne actief is, zijn er al meer dan 15.000 spellen gespeeld.

&;Een reden waarom de spellen worden opgepikt, is omdat tieners zelf de bedenkers zijn van de spellen.&;, aldus Tim Meuleman, Managing Partner C2B. &;Dit jaar vragen we niet waarom de pen zo slim is, maar hoe slim jij - als tiener - bent wanneer je de pen gebruikt. Dit is onderdeel van een langere storytelling-strategie om de BIC vier kleurenpen succesvol in Nederland te lanceren.&;

Mathilde Destrez, Product Manager Stationary BIC&;De uitdaging was om de benefits van de pen te communiceren aan tieners. Probeer dat maar eens via de gebruikelijke marketingkanalen te bereiken, met pubers als doelgroep. De vorige campagne heeft bewezen dat het goed uitpakt, wanneer we jongeren betrekken. Dit jaar gaan we daar een stap verder in, door de benefits tot leven te laten komen in leuke spelletjes.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in