Overslaan en naar de inhoud gaan

Your Social aan de slag voor L'Oréal Nederland

Het social media bureau is inmiddels gestart het met ontwikkelen van 'social storybooks' voor ​L'Oréal Paris, Maybelline NY, Garnier en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De storybooks dienen als basis voor alle social media activiteiten gedurende het jaar. Naast het ontwikkelen van de social strategie per merk​ en productcategorie​, tekent Your Social de creatie van het merendeel van de content voor alle social media kanalen. Ook de community management services en social advertising expertise van Your Social wordt ingezet.

Creatieve energie
Aan de bureaukeuze ging een uitgebreide pitchprocedure vooraf. Naomi Becht, Digital Marketing Manager Maybelline NY, Garnier en Essie: &;De creatieve energie binnen Your Social spreekt ons aan In de samenwerking hebben we korte lijntjes met de specialisten. Je merkt dat je werkt met een bedrijf wiens core business echt gericht is op social en dat werkt erg fijn.&;
 
Patric Kint, co-founder en managing partner bij Your Social: &;Met L&;Oréal Paris, Maybelline NY, Garnier en Essie als relatie bestendigen we onze plaats in de eredivisie van social media bureaus."
 
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in