Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is het meest sociale merk van Nederland?

Om het beste merk op social media te bepalen, mogen bezoekers van platform De Beste Social Media zich een week lang uitspreken via social…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welk bedrijf kan altijd op jouw likes rekenen, beantwoordt jouw vragen perfect of had de allermooiste en meest creatieve berichten?

related partner content for mobile comes here

Om het beste merk op social media te bepalen, mogen bezoekers van platform De Beste Social Media zich vanaf vandaag uitspreken via social media. Een week lang kunnen bezoekers van platform De Beste Social Media zich een week lang uitspreken via social media. De organisatie houdt alle social media platforms in de gaten. (Reageer direct via , of.)

Uit de meest genoemde merken stelt de organisatie de lijst genomineerden samen, aangevuld met suggesties van de jury en De Beste Social Media zelf. Een jury en het publiek kiezen de winnaars, waarbij elk voor 50% de uitkomst bepalen. 

Sinds vorige week kunnen bedrijven, overheden en instanties hun beste social media berichten insturen voor . Bedrijven kunnen inzenden voor zeven categorieën. Daarnaast zijn er drie categoriën waarvoor niet kan worden ingezonden. Naast &;Beste Merk&; zijn dat &;Beste BN&;er&; en &;Slechtste Bericht&;.

Winnaar 2014
Vorig jaar werden KLM, Coolblue, Donald Duck en het Wereld Natuur Fonds genomineerd voor de categorie Beste Merk. Bekijk  alle winnaars van De Beste Social Media Awards 2014)

Overigens roept Social Embassy sinds jaar en dag ook een &;beste merk&; op social media uit, dit in het kader van de samenstelling van de Social Media Monitor. Verschil is dat het publiek hier geen invloed heeft op de uitslag. In deze lijst staat ING bovenaan, gevolgd door Coolblue en WNF. KLM doet niet mee aan het onderzoek.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in