'Broodje Unox-saus is een out-of-home beleving thuis'
Marten Zwaving, marketingmanager Calvé bij Unilever, over de introductie van Broodje Unox-saus.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/5b374fee-7e8c-5362-84be-ce97cfb127d3/article/0b/ef/0bef5152-0fa9-42e2-b340-8634bdefa4fa/opening_image/opening_image_pro_hero/BroodjeUnox1412-1132412.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/5b374fee-7e8c-5362-84be-ce97cfb127d3/article/0b/ef/0bef5152-0fa9-42e2-b340-8634bdefa4fa/opening_image/opening_image_pro_hero/BroodjeUnox1412-1132412.jpg)
Broodje Unox-saus kon je alleen eten als je een broodje Unox kocht bij een karretje op een festival, in een pretpark of dierentuin. Maar vanaf deze lente kunnen de fans de saus ook thuis gebruiken. Calvé en Unox spanden zich samen in voor een knijpfles in de supermarkt. Marketingonline stelde 7 vragen aan Marten Zwaving, marketingmanager Calvé bij Unilever.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid