Overslaan en naar de inhoud gaan

IAA organiseert event rond ergernissen en irritaties in het reclamevak

Op dinsdag 22 maart kunnen reclamemensen tijdens 'Reclame mens, erger je niet' eenmalig hun geklaag ventileren om het vervolgens achter te…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Branchevereniging heeft de avond gevuld met een interactief programma waarin deelnemers en sprekers in gaan op dagelijks beslommeringen binnen het reclamevak of serieuze brancheproblemen aan de kaak stellen.

related partner content for mobile comes here

Sprekers als Lodewijk van der Peet, managing director BeyenMeyer, Willem-Albert Bol, manager marketing advertising Persgroep Nederland, Daniël Haije, partner advertising law Hoogenraad & Haaken en Sicco Beerda, creative director/partner Kingsday, hebben inmiddels hun deelname bevestigd.

Kijk voor meer informatie op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in