
De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau Wind Publishing en Frequin Producties.
Volgens het wetenschappelijke afslankmerk kampt meer dan de helft van de Nederlanders met overgewicht en is 84 procent bereid om af te vallen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftOm mensen aan te moedigen in hun ‘strijd tegen de kilo’s’, kunnen lotgenoten Froger volgen tijdens zijn afvalpoging. Wekelijks laat de zanger middels foto’s, interviews en vlogs weten hoe het hem vergaat. Zijn verrichten zijn te volgen op de speciale campagnesite, XLS-Challenge.
De eerste commercial is bij Froger thuis gefilmd, waarin hij mijmerend terugdenkt aan ‘dunnere’ tijden.
De campagne is vanaf vandaag online en op televisie te zien:
TVC XLS-MEDICAL - CHALLENGE RENÉ FROGER
TVC XLS-MEDICAL - CHALLENGE RENÉ FROGER BEHIND THE SCENES
Credits
Opdrachtgever: Omega Pharma Nederland
Brand Manager XL-S Medical: Lisette Jaspers
Productiemaatschappij: Frequin Producties
Regie: Erik Verbree
DP: Ferenc Lorch Productie: Carlijn Hofman
Editing: Frequin Producties
Uitvoerend producent: Barbara Frequin
Audioproductie: Hoek & Sonépouse
Voiceover: Esmée de la Bretonière
Bureau: Wind Publishing Founder
Accountdirector: Femmetje de Wind
Account manager: Christiane Toorenaar Webredacteur: Daphna Gabay
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee