Overslaan en naar de inhoud gaan

In 10 stappen naar een duurzame relatie met journalisten

Uitgebreide infographic met stappenplan
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De beste manier om een journalist geïnteresseerd te krijgen in je nieuws is natuurlijk zorgen dat je een nieuwswaardig bericht hebt. Dan happen ze altijd wel toe.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast is de relatie die je als PR-medewerker met een journalist hebt opgebouwd ook een van de factoren voor een succesvolle pitch. Mar hoe bouw je gestructureerd zo’n relatie op?

Mediamiser, een bureau voor mediamonitoring, heeft een daarvoor een plan opgezet, dat in 10 stappen tot een duurzame relatie leidt, Check it out!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in