Overslaan en naar de inhoud gaan

Boyd Corner op MARCOM13: 'Deze industrie komt niet meer weg met liegen'

‘Let’s face it, we’re are all a bunch of bold faced liars.’ Boyd Coyner, brand storyteller en oprichter van Tripe, vertelt volgende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tijd van ‘liegen’ en ‘manipuleren’, van superlatieven en woorden als 'ultra' is voorbij, zegt Coyner. ‘Het proces van beïnvloeding is veel complexer geworden. Mensen baseren hun aankoop ook op de waarden van een bedrijf, en op de aanbevelingen van hun vrienden. De transparantie is hoog. Voorheen kwamen we ermee weg om te liegen en te manipuleren, roepen dat je geweldige producten had, terwijl het eigenlijk maar middelmatig was allemaal. Merken kunnen zichzelf niet meer fraaier voordoen dan ze zijn, ook niet op gebieden als milieu en ethiek. Ik heb er zelf ook flink aan meegedaan, maar de nieuwe realiteit kent nieuwe regels.’

related partner content for mobile comes here

De nieuwe realiteit betekent dat de focus verlegd wordt naar brand behavior, aldus Coyner. Het gaat er niet alleen om dat je grote advertising campagnes optuigt, maar ook om wat je daarnaast feitelijk dóet.

geeft het seminar 'Nowhere to hide' in de Adformatie Groep Lounge, woensdag 12 juni, 10:30 - 11:30.

Bekijk het hele programma op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in