Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijlstra en Roorda in Parool Theater

Lysbeth Bijlstra, creative partner bij TBWANeboko Campaign en Eugene Roorda, creative partner bij Roorda Boudestein Verbeek, treden deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op donderdag 27 mei worden zij er om 21.00 uur geïnterviewd in 'Tweevoor de prijs van één,' een serie gesprekken met bekende Nederlandse reclamemakers.

related partner content for mobile comes here

Bijlstra is deze zomer filmjurylid in Cannes; Roorda's bureau was, evenals dat van Bijlstra, genomineerd voor Reclamebureau van het Jaar 2003.

Eerder in de serie zijn door Karin Bleeker, namens Het Parool, geïnterviewd Lode Schaeffer (Schaeffer W¸nsch Has) en Ron Meijer (Imagine) en Pieter van Velsen (Colonel Parker) en Christien van Citters (freelance, ex DDB).

Het Parool Theater is gevestigd aan de Amsterdamse St. Pieterspoortsteeg 33. De bijeenkomst wordt georganiseerd door Het Parool, in samenwerking met Adformatie).

Na het interview is er gelegenheid tot vragen stellen. De entreekosten bedragen 5 euro. Reserveren: tfn 020 5584444 of: . Of 's avonds aan de zaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in