Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer online marketing banken en verzekeraars

Het bank- en verzekeringswezen gaat dit jaar meer aan online marketing uitgeven dan vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een benchmarkstudie van FX.nl komt naar voren dat eenderde van de ondervraagden in 2004 meer dan 250.000 euro besteedt aan internetmarketing. Verder blijkt dat internet inmiddels structureel wordt ingezet voor marketing, communicatie en verkoop.

related partner content for mobile comes here

Online advertising is een vast onderdeel van de communicatiemix geworden. Vrijwel alle online mediavormen (banners, zoekmachines, e-mail marketing, zoekmachine marketing) worden hierbij ingezet. Er wordt niet alleen campagnematig gewerkt. Ruim 40 procent hecht er belang aan om duurzaam op internet te worden gevonden.

Er werden 150 banken en verzekeraars benaderd, wat resulteerde in 65 bruikbaar ingevulde vragenlijsten. Het onderzoek bestond uit een online vragenlijst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in