Vijf Clio’s voor Nederlandse bureaus


Twee in Amsterdam gevestigde internationale bureaus wonnen zilver voor hun twee grote concurrerende sportklanten. Wieden+Kennedy Amsterdam won een zilveren tv-Clio voor ‘Musical Chairs’ van Nike, de commercial die in april nog een gouden Lamp won. Het andere zilver was voor 180 in de categorie Regie, voor ‘Wake Up Call’ van Adidas.
Hetzelfde bureau won brons voor dezelfde commercial in de categorie Tv. Amsterdam Advertising en DDB Amsterdam aren de andere twee brons-winnende bureaus. AA voor hun Hulk-poster van UIP in de categorie Entertainment Promotion en DDB voor de New Beetle Cabrio-uiting in de Poster-categorie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Wieden + Kennedy/London heeft de Grand Clio gewonnen voor de Honda (‘Cog’). Ook Nederlandse bureaus vielen een aantal keer in de prijzen.
De commercial was ook populair in Cannes, waar Honda werd beloond met een gouden Leeuw. Daarna vielen bureau en adverteerder nog twintig keer in de prijzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid