Biermarkt in beweging


Saillant detail is dat bier vooral gebrouwen werd door vrouwen, een doelgroep die volgens Heineken niet wordt bereikt met klassieke pils.
Daarom introduceert Heineken Jillz. Met een alcoholpercentage van 5% mag het geen naam hebben, maar Adformatie meldt dat dit drankje helemaal is afgestemd op de smaakpapillen van de vrouw, met een licht bubbeltje en een fruitig smaakje. Ik kan niet wachten?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf liever gezegd: van dat van de bierdrinkers. Grolsch voor de sociale intellectueel, Heineken voor de doorsnee gezelligerd, Amstel voor de would-be echte man, Hertog Jan voor de nerd en Kasteelbier voor wie echt een statement wil maken.
Brand Bier ("het leven is verrukkelijk") laat zich niet onbetuigd in een biermarkt in beweging. Met een gloednieuwe campagne van DDB wil Brand het kleine genieten in kaart brengen.
En Grolsch (niet langer ût Grolle) ziet het als zijn taak als marktleider om te innoveren. Ditmaal met de CheerSCH', een lekker hanteerbaar tweeliter-tapsysteem met een onmogelijke naam. Ik schenk mezelf nog maar een Glenmorangie in. CheerSCH!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid