Overslaan en naar de inhoud gaan

Biermarkt in beweging

In de Middeleeuwen was bier een populaire drank, zelfs onder kinderen, omdat het minder ziektekiemen bevatte dan water.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saillant detail is dat bier vooral gebrouwen werd door , een doelgroep die volgens Heineken niet wordt bereikt met klassieke pils.

related partner content for mobile comes here

Daarom introduceert Heineken Jillz. Met een alcoholpercentage van 5% mag het geen naam hebben, maar meldt dat dit drankje helemaal is afgestemd op de smaakpapillen van de vrouw, met een licht bubbeltje en een fruitig smaakje. Ik kan niet wachten?

Bier is voor

Of liever gezegd: van dat van de bierdrinkers. Grolsch voor de sociale intellectueel, Heineken voor de doorsnee gezelligerd, Amstel voor de would-be echte man, Hertog Jan voor de nerd en Kasteelbier voor wie echt een statement wil maken.

Brand Bier ("het leven is verrukkelijk") laat zich niet onbetuigd in een biermarkt in beweging. Met een gloednieuwe campagne van DDB wil Brand het kleine genieten in kaart brengen.

En Grolsch (niet langer ût Grolle) ziet het als zijn taak als marktleider om te innoveren. Ditmaal met de , een lekker hanteerbaar tweeliter-tapsysteem met een onmogelijke naam. Ik schenk mezelf nog maar een

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in