Overslaan en naar de inhoud gaan

Angstcampagnes voor waterschapsverkiezingen oogsten kritiek

Apocalyptisch filmpje en de slogan ‘stemmen of zwemmen’ vallen niet erg goed.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opgezwollen

Het gaat ook wel vrij ver wat bijvoorbeeld het Hoogheemraadschap van Rijnland laat zien in de, die gisteren in een bioscoop in Leiden in première ging. Daarin wordt een watersnoodramp nagespeeld compleet met opgezwollen muziek en veel ‘angstig gesneden’ fragmenten.

Reddingsboei

Ook waterschap Rivierenland doet er veel aan om mensen het belang van de verkiezingen onder de aandacht te brengen. De boodschap daarbij is ook dat er zonder een waterschap de boel onder komt lopen.

Het waterschap heeft daarvoor onder een reddingsboei met ‘Stemmen of Zwemmen’ tot beeldmerk van zijn campagne genomen, die onder meer op de twintig auto’s van het waterschap te zien zijn.

Meisje 

Ook heeft Rivierengebied een poster uitgebracht met een meisje op een dijk waar het water bijna overheen kolkt. Hopelijk heeft het een zwemdiploma, want ook hier luidt de slogan ‘stemmen of zwemmen&;

Waterschap Rivierenland trok 250.000 euro voor de campagne uit, aldus Dagblad De Gelderlander.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in