Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 15 bureaus op de longlist voor de nieuwe SAN-categorie 'New Kids on the Block'

De 15 bureaus werden via online-stemming gekozen uit een Considerationlist met 31 bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

76interactive, A Friend of mine, Blauw Gras, C2B, ConspiracySINC, Glasnost Communications, Made in May, Mixx’d, Part of a Bigger Plan, Reclamebureau Holland, Sunshine and Sausages, SuperHero Cheesecake, UM Studio’s, Wunder en Young Originals dingen mee naar het nieuwe SAN &;New Kids on the Block&;-accent.

related partner content for mobile comes here

Op 31 maart zal een vakjury onder voorzitterschap van SWOCC-directeur Guda van Noort bijeen komen om te bepalen welke 6 bureaus een plaats krijgen op de shortlist. 

De 6 bureaus van de shortlist, presenteren zich op 29 april voor een zaal- en de vakjury. De zaaljury bestaat uit juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijden de uitreiking SAN Accenten 2014 op 28 mei in Studio 21 in Hilversum.

De Stichting Adverteerdersjury Nederland  SAN heeft de New Kids on the Block-verkiezing dit jaar overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en vaktitel fonk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in