Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera en Red Urban ontwikkelen donatiecampagne voor War Child

‘Download de oorlog uit een kind’ markeert T-Mobile’s 10-jarig hoofdsponsorschap van War Child.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etcetera en Red Urban hebben in opdracht van T-Mobile een donatiecampagne voor War Child ontwikkeld: &;Download de oorlog uit een kind&;. De bureaucombinatie: &;Via een speciale actiesite kunnen donateurs voor een klein bedrag symbolisch een vreselijke herinnering uit een kind halen. Met de actie ‘Download de oorlog uit een kind’ wil T-Mobile zoveel mogelijk donaties ophalen om nog meer oorlogskinderen te kunnen helpen. Om symbolisch oorlogsherinneringen uit een kind te halen, wordt in de campagne gebruikgemaakt van een virtueel oorlogskind dat vol zit met verschrikkelijke herinneringen. Met elke donatie wordt er een herinnering verwijderd. De herinneringen van het kind worden hiermee steeds vrolijker.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in