Nestlé-merken naar Ogilvy & Mather Amsterdam
O&M wordt het nieuwe digitale bureau voor Maggi en Nescafé
Aan de keuze gingen een 'uitgebreide oriëntatie' en een pitch vooraf. Nestlé beschouwt Ogilvy & Mather Amsterdam als de juiste strategische en creatieve partner om haar ambities te realiseren.
Het bureau is er volgens Nestlé het beste in geslaagd om strategisch goed onderbouwde creatieve concepten te ontwikkelen. 'Campagnes waarmee de merkessentie van Maggi en Nescafé op een onderscheidende "eigen" manier tot leven gaat komen', meldt Valerie van Willigen van Nestlé.
De eerste twee campagnes gaan volgende maand al van start.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene Groei
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid