Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé-merken naar Ogilvy & Mather Amsterdam

O&M wordt het nieuwe digitale bureau voor Maggi en Nescafé
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze gingen een &;uitgebreide oriëntatie&; en een pitch vooraf. Nestlé beschouwt Ogilvy & Mather Amsterdam als de juiste strategische en creatieve partner om haar ambities te realiseren.

Het bureau is er volgens Nestlé het beste in geslaagd om strategisch goed onderbouwde creatieve concepten te ontwikkelen. &;Campagnes waarmee de merkessentie van Maggi en Nescafé op een onderscheidende "eigen" manier tot leven gaat komen&;, meldt Valerie van Willigen van Nestlé.

De eerste twee campagnes gaan volgende maand al van start.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in