Overslaan en naar de inhoud gaan

LEWIS PR neemt digital marketingbureau Piston over

Het pr-bureau wil zijn dienstenpakket uitbreiden met advertising, creatieve en analytische diensten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een Amerikaanse digital marketingbureau, opgericht in 2008 door Michael Chaney en John Hartman. Na de overname heeft een wereldwijde omzet van meer dan 72 miljoen dollar.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van Lewis Pulse
Piston zal opereren als een onderdeel van Lewis Pulse, de digitale marketingdivisie van Lewis. Hartman, president van Piston, zal Piston als divisie blijven leiden met Chaney in een niet-uitvoerende rol. Hartman gaat rapporteren voor Stephen Corsi, senior vice president van Lewis Pulse. 

Corsi: &;Onze klanten zijn op zoek naar geïntegreerde communicatiecampagnes. We zien een enorme stijging in de vraag naar betaalde campagnes als zoekmachinemarketing, online advertising en mobiele programma&;s. Piston pakt dit aan door sterke creatieve en strategische media-inkoop te combineren met gedetailleerde analytics. Piston werkt met vooraanstaande bedrijven en heeft de reputatie de gevestigde orde uit te dagen. Samen gaan we de industrie veel sneller opschudden.&;

Afbeelding: blog.lewispr.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in