Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp introduceert stijlexperts in nieuwe commercial

Wehkamp.nl wil klanten inspireren en helpen de juiste keuze te maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe commercial van wehkamp.nl en TBWA\Neboko helpen stijlexperts een moeder met het vinden van de juiste outfit voor een feestje. De stijlexperts zijn medewerkers van die zich bezighouden met het samenstellen van de collectie passend bij de laatste trends. Iedere expert krijgt op de website een persoonlijke shop, waar ze via artikelen en video’s tips en adviezen geven.

related partner content for mobile comes here

Wehkamp wil hiermee inspelen op de behoefte naar inspiratie. ‘We zullen steeds vaker stijlexperts inzetten binnen ons online warenhuis om de klant te helpen bij het maken van de juiste keuze. We merken namelijk dat onze klanten voortdurend op zoek zijn naar gemak en graag geadviseerd willen worden. Met het personaliseren van onze website, ons online magazine en onze samenwerking met invloedrijke Nederlandse vloggers spelen we hier al enige tijd op in. Dat we nu ook onze eigen stijlexperts actief inzetten, is voor ons een logisch vervolg’, aldus Maurine Alma, Brand Director wehkamp.nl.

Credits
Opdrachtgever: Wehkamp
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regie: Daniel Nogueira 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in