Aegis Media neemt Checkit over
Op de Nederlandse markt staat Checkit in de top drie op het terrein van zoekmachinemarketing. Isobar beschikt met de 40 specialisten van Checkit nu in totaal over zo’n 150 medewerkers die samen alle disciplines van digitale marketing vertegenwoordigen.
De huidige directie van Checkit blijft verbonden aan het bedrijf. Ook blijft Checkit als merk bestaan naast de andere vijf bureaumerken (waaronder ook zoekmachine marketingbureau iProspect) die samen het Nederlandse Isobar netwerk vormen (naast iProspect ook Bookmark, Medialand.nl, Marvellous Mobile en Clay Amsterdam). Wel worden de operationele activiteiten van iProspect en Checkit zoveel mogelijk geïntegreerd, wat niet leidt tot het verlies van arbeidsplaatsen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBrian Hirman, ceo Isobar Nederland: ‘Digitale marketing ontwikkelt zich steeds breder op basis van een aantal specialistische disciplines zoals online media planning, direct response, crm en mobile marketing. Zoekmachine marketing is van die disciplines in bestedingen de grootste.’
En Paul Aelen, medeoprichter van Checkit: 'Wereldwijd gaat meer dan de helft van de online budgetten naar zoekmachine marketing, in Nederland gaat het om zo’n 300 tot 350 miljoen euro. Isobar heeft het belang van search al vroeg ingezien en iProspect internationaal ontwikkeld tot een leidende naam in ons vakgebied. Wij gaan dus samenwerken met specialisten die ons vakgebied goed begrijpen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid