Overslaan en naar de inhoud gaan

Zenith komt met nieuwe wereldwijde visie en merkidentiteit

De naam ZenithOptimedia verdwijnt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zenith is onderdeel van het Publicis One netwerk en vorig jaar werd al duidelijk dat het mediabureau veranderingen zou doorvoeren,

related partner content for mobile comes here

Zenith maakt vandaag die nieuwe opzet bekend: er is gesleuteld aan de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk.

Voortbouwen op The ROI Agency


Onder leiding van Vittorio Bonori, de Global Brand President van Zenith is dit de belangrijkste ontwikkeling voor het netwerk sinds het zich in 2002 positioneerde als The ROI Agency.

Voortbouwend op deze positionering heeft Zenith zich een nieuwe mantra aangemeten: 'Wij mixen data, technologie met briljante specialisten om nieuwe mogelijkheden te ontdekken, complexe uitdagingen op te lossen en zo groei te realiseren voor onze klanten.'


Voortbouwend op deze positionering heeft Zenith zich een nieuwe mantra aangemeten: 'Wij mixen data, technologie met briljante specialisten om nieuwe mogelijkheden te ontdekken, complexe uitdagingen op te lossen en zo groei te realiseren voor onze klanten.'

Voortbouwend op deze positionering heeft Zenith zich een nieuwe mantra aangemeten: 'Wij mixen data, technologie met briljante specialisten om nieuwe mogelijkheden te ontdekken, complexe uitdagingen op te lossen en zo groei te realiseren voor onze klanten.'

Voor de nieuwe propositie van het bureau is het Zenith logo ook opnieuw vormgegeven. 

Marc Verschoor, COO van Zenith Nederland: 'Wij hebben een duidelijke visie op het realiseren van groei voor onze klanten. Deze visie vereist een nieuwe manier van werken die technologie koppelt aan inventiviteit. Ik ben ervan overtuigd dat wij met onze nieuwe propositie en merkidentiteit, ontstaan vanuit onze kenmerkende ROI-positionering, ons nog duidelijker van de concurrentie zullen onderscheiden.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in