Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! heeft nieuwe klant Fernandes en komt met ‘No Spang. Maak er wat van'

Het mantra wordt breed gelanceerd in de media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Achtung! mcgarrybowen heeft het nieuw mantra: ‘No Spang. Maak er wat van. Fernandes.’ ontwikkeld. 

De nieuwe campagne draait om de dagelijkse struggle in het leven van jongeren uit de Randstad. Of je nou ‘stress’ hebt om er goed uit te zien, om te regelen of om op te boksen tegen verwachtingen; van elke situatie valt iets te maken.

related partner content for mobile comes here

Het ‘No Spang. Maak er wat van.’-mantra wordt breed gelanceerd met een serie video’s, mobile advertising, ‘No Spang’-pre-rolls, een eigen playlist, Spotify-advertising, activatie en OOH. Ook zijn er met video’s op maat in het blok voor enkele grote blockbusters.

Surinaamse zienswijze


Patrick van Haperen en Robin Meekel zijn creatief verantwoordelijk. ´Met de nieuwe Fernandes-campagne benadrukken we de Surinaamse zienswijze dat je van elke situatie iets kan maken. Dit vertaalde zich naar een campagne die eruit ziet zoals het product smaakt. Een kleurrijke en snappy vertelstijl die aansluit bij de doelgroep en hun leefwereld.´

Robin Meekel zijn creatief verantwoordelijk. ´Met de nieuwe Fernandes-campagne benadrukken we de Surinaamse zienswijze dat je van elke situatie iets kan maken. Dit vertaalde zich naar een campagne die eruit ziet zoals het product smaakt. Een kleurrijke en snappy vertelstijl die aansluit bij de doelgroep en hun leefwereld.´

zijn creatief verantwoordelijk. ´Met de nieuwe Fernandes-campagne benadrukken we de Surinaamse zienswijze dat je van elke situatie iets kan maken. Dit vertaalde zich naar een campagne die eruit ziet zoals het product smaakt. Een kleurrijke en snappy vertelstijl die aansluit bij de doelgroep en hun leefwereld.´

Millford ontwierp de pack designs van de vernieuwde blikjes.

´Fernandes heeft een uitgesproken imago en uitgesproken smaak. Daar hoort een uitgesproken en opvallende campagne bij waar het merk en onze lekkere Surinaamse frisdrank in de herkenbaar gekleurde blikjes een hoofdrol krijgen', zegt Joost Dijkstra, Sr. Manager Portfolio bij Coca-Cola European Partners en verantwoordelijk voor Fernandes.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Klant: Fernandes (Coca Cola Enterprises)
Verantwoordelijk klant: Joost Dijkstra, Cynthia Smeets, Brendan Lyons
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Creatie: Patrick van Haperen, Robin Meekel, Mark Muller (CD)
Strategie: Gerben van der Zwaard
Account: Joeri Bakker
Producer: Johan de Meijer
Design: Christian Mezöfi, Scott Kooken, Joost Huver
Animatie: Danny Merk, David Schagerström
Sound Studio: Earforce

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in