Overslaan en naar de inhoud gaan

Amadea Boneschansker van Lush Cosmetics naar De Vegetarische Slager

Zij gaat zich voor het merk onder meer met content-ontwikkeling bezighouden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Per 1 mei is Amadea Boneschansker aangesteld als brandmanager bij De Vegetarische Slager. Zij maakt daarmee de overstap van het internationale cosmeticabedrijf Lush Fresh Handmade Cosmetics, waar ze als communicatie- en brandmanager vier jaar verantwoordelijk was voor branding, social media en de kleinschalige goede doelen die vanuit Lush worden gesteund.

related partner content for mobile comes here

Grootste slager ter wereld
Boneschansker werkt direct samen met conceptmaker en directeur marketing Niko Koffeman en marketing & salesmanager Chèr Glaser. Boneschansker moet ervoor gaan zorgen dat De Vegetarische Slager en The Vegetarian Butcher online en offline nog beter gevonden worden. Ze  is verantwoordelijk voor online content, websites, community en social media en is contactpersoon voor pers. Boneschansker: ‘En ik ben verantwoordelijk voor het aandragen en uitvoeren van nieuwe ideeën met het oog op de grote internationale doorbraak van De Vegetarische Slager / The Vegetarian Butcher. Het einddoel is om met De Vegetarische Slager de grootste slager ter wereld te worden.’

Lees

hier een eerder interview met Boneschansker in de serie Merken-Estafette (premium content).

een eerder interview met Boneschansker in de serie Merken-Estafette (premium content).

 

Foto: Richard Skins

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in