Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien nieuwe medewerkers bij XXS Amsterdam

De uitbreiding was nodig, want XXS groeit
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

XXS Amsterdam heeft een hoop nieuwe medewerkers. Het zijn zowel creatieven, als talenten op het gebied van strategie en account.

related partner content for mobile comes here

Internationale groei zet door
De uitbreiding was nodig, want XXS won de afgelopen twee jaar verschillende grote nationale en internationale accounts. Piet Hein Smit, Partner XXS Amsterdam: 'Die groei zet nu vooral internationaal door. Met de komst van deze tien nieuwe gezichten en hun internationale ervaring kunnen we nog beter voldoen aan de vraag van onze klanten.' Hierover lees je eind april meer, dan staat in Adformatie een interview met directeur Piet Hein Smit.

Strategie, creatie en ontwerp
Op strategisch gebied krijgt het bureau versterking van Sjoerd Craenmehr (voorheen strategy director bij Brand New Telly) en merkstrateeg Michael van den Brande. Van den Brande deed hiervoor ervaring op bij ACHTUNG! en Viable Labs, waar hij als strateeg werkte voor merken als Volkswagen en KLM.

Foto: Van den Brande en Craenmehr

Max de Vries gaat bij het bureau aan de slag als account director. Voor zijn overstap naar XXS Amsterdam was de Vries werkzaam bij Carrot Creative, het digitale bureau van VICE Media in New York.

Verder zijn er twee nieuwe creative producers: Robbert Boom en Hendrickje van de Ven, na de eerdere aanstelling van AV Producer Pieter Bokhorst en Editor Jeroen Feenstra. Boom werkte voorheen als producer bij MADE.FOR.DIGITAL en Van de Ven werkte als RTV en Print Producer voor reclamebureau Alfred International.

Foto: Boom en Van de Ven

Tot slot zijn er ook drie nieuwe medewerkers in de ontwerpstudio: grafisch vormgevers Jeroen Sprokel en Laura Arjaans en design director Robert-Jan Hoesman (voorheen BSUR). XXS Amsterdam heeft nu in totaal 74 fulltime medewerkers.

Naschrift: eind april verschijnt er in de printversie (en online) een groot interview met XXS mede-oprichter Piet Hein Smit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in