Overslaan en naar de inhoud gaan

SVBmedia en bone bundelen krachten in nieuw bureau

Interactief reclamebureau bone en communicatieadviesbureau SVBmedia gaan vanaf 1 oktober 2013 samen in een nieuw bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rens Plandsoen, oprichtster bone: 'Wij hebben vanaf onze oprichting online creatie en media onder één dak. Daar komt nu de brede kruisbestuiving met alle andere media bij. Bovendien geven de digitale zustermaatschappijen van SVBmedia ons direct toegang tot de meest geavanceerde online mediatools.' Ceo Herco Tibboel van SVBmedia vult aan: 'De ontwikkelingen op het gebied van media, vooral online, vroegen om een verbreding van ons portfolio. Met bone erbij kunnen we volledig geïntegreerde mediastrategieën bieden, in combinatie met digitale creatie.'

Beide bureaus geloven dat regie op resultaat de sleutel is tot succes. Plandsoen: 'Dit kan natuurlijk nergens beter dan in de digitale wereld. Mits creatie en media vanaf het begin met elkaar verweven zijn.' Tibboel: 'Waarbij je binnen online campagnes bovendien optimalisatie kunt garanderen, omdat je naast data, ook creativiteit en productie biedt. Een combinatie van "logic" en "magic’”.

In de nieuwe opzet zal de directie worden gevormd door Herco Tibboel (CEO), Rens Plandsoen (CCO) en Rob Kamsteeg (CFO). (vlnr op de foto).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in