Studenten maken geweldscampagne SIRE


Eerdere campagnes van SIRE werden ontwikkeld door professionele reclamebureaus. Decampagne Talent tegen Geweld is tot stand gekomen na een onderzoek onder jongeren dat SIREnaar aanleiding van het 35-jarig bestaan van de stichting heeft laten uitvoeren. Daaruit bleek dathet onderwerp oorzaken en gevolgen van geweld het sterkst onder deze groep leeft.
De deelnemende studenten konden meedingen in diverse categorieën, waaronder televisie,poster en dagblad- en tijdschriftadvertentie. De inzendingen werden beoordeeld door een vakjury,onder leiding van SIRE-voorzitter M. van Honk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNils Gerbens, student aan de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag, wonin de meest in het oog lopende categorie televisie. Zijn filmpje toont twee opgeschoten jongens dieeen willekeurige voorbijganger tegen de grond slaan, waarna zij zelf voor schut worden gezet. ElineSlegers won twee prijzen, in zowel de categorie advertentie magazines en posters. Slegers, studenteaan de Akademie voor Kunst en Vormgeving St. Joost in Den Bosch, maakte een geborduurdeafbeelding van een roos, met de welbekende tekst: Ben je boos? Pluk een roos.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid