Overslaan en naar de inhoud gaan

Schwartzkopff TV gaat verder als Talpa Germany

Talpa Media verwerft 49,9% van de aandelen in Schwartzkopff TV en gaat onder de eigen merknaam produceren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

sloten en , het bedrijf dat eigendom is van media-ondernemer John de Mol, al een overeenkomst om exclusief samen te gaan werken op de Duitse tv-markt. Schwartzkopff TV, een volle dochteronderneming van , wordt met de overname van 49,9% van de aandelen omgedoopt tot Talpa Germany. Met deze stap bevestigen Schwartzkopff TV en Talpa hun succesvolle samenwerking op de Duitse TV-markt. 

related partner content for mobile comes here

John de Mol: &;Vanaf het begin is Schwartzkopff TV Talpa&;s partner in de Duitse markt. Het feit dat wij zo goed samenwerken is een belangrijke succesfactor voor de Talpa-formats in Duitsland.&;

Talpa streeft ernaar nauwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met vooraanstaande lokale mediabedrijven in de voor Talpa relevante markten. In belangrijke markten wil Talpa het liefste onder de eigen merknaam produceren. In navolging van Talpa UK, Talpa Italy en Talpa Nordic lijkt Talpa Germany een logische stap.

Sinds 2010 beschikt Schwartzkopff TV exclusief over de rechten op co-productie van de internationale Talpa-formats in Duitsland. Het televisieproductiebedrijf produceert meer dan 180 uur televisie per jaar voor zenders als RTL, ZDF en ProSieben. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in