Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN presenteert sociaal gezicht in campagne

KPN Mooiste Contact Fonds komt voor het eerst met een landelijke campagne naar buiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de “Hallo, is daar iemand?” campagne roept het fonds Nederlanders op om een steentje bij te dragen aan het verbinden van mensen &;en zodoende sociaal contact te bevorderen&;.

related partner content for mobile comes here

Volgens Mark Versteegen, manager van het KPN Mooiste Contact Fonds, laat de campagne zien wat het fonds doet en inspireert het anderen om mee te helpen. Versteegen: “Al ruim zeven jaar proberen wij met het KPN Mooiste Contact Fonds ons steentje bij te dragen aan het tegengaan van eenzaamheid in Nederland. En we zien dat dit werkt.”

Het gemis van sociaal contact is een groot probleem, aldus Versteegen. Zo blijkt uit een onderzoek dat liefst een kwart van de Nederalnders zich eenzaam voelt. De helft weet niet hoe ze hun sociaal isolement kunnen doorbreken. “Met de campagne willen we Nederland niet alleen op een toegankelijke manier wijzen op dit groeiend maatschappelijke probleem, ook laten we zien dat je vaak op heel eenvoudige wijze een verschil kan maken: een bezoekje, vragen hoe het gaat, een kaartje sturen.&;

Samen met maatschappelijke partners organiseert het KPN Mooiste Contact Fonds projecten om kwetsbare groepen in de samenleving te verbinden met de wereld om hen heen. Een voorbeeld is , waarin het fonds samenwerkt met partner EDventure. Gezamenlijk maken zij het mogelijk dat met een speciale ICT-set (de KPN Klasgenoot) langdurig en ernstig zieke kinderen in contact blijven met hun klasgenoten en kunnen deelnemen aan de lessen. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in