Nescafé: 'Unlock jouw mok'
Koffiemokken op lovebridges.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het digitale bureau Drap uit Kroatië heeft voor haar client Nescafé een social media campagne opgezet, die ook aan de offline wereld verbonden was. Hiervoor werd de geliefde rode Nescafe moks ingezet, die vastgemaakt werden tussen de Love-locks op diverse bruggen. Voorbijgangers konden de sloten op de mokken openen door de vier-cijferige van de Nescafé Facebook-app te gebruiken. Vervolgens kunnen de sloten inwisselen voor koffie bij diverse Nescafé koffietentjes.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid