Overslaan en naar de inhoud gaan

De comeback van verzekeraar Reaal op televisie: 'Leef je leven'

Het is lang stil geweest rond Reaal, maar nu komt het met een nieuwe merkcampagne die inzoomt op de gemoedsrust die een Reaal-verzekering…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier commercials die Etcetera maakte voor Reaal (regie Billy Pols van Hazazah), komen voort uit een nieuwe merkpositionering. Er is geen aandacht voor angst en schade maar juist voor de gemoedsrust die een Reaal verzekering je geeft. Etcetera licht toe: &;Omdat de hoofdpersonen een weloverwogen keuze hebben gemaakt voor hun verzekering, zelf of met onafhankelijk adviseur. We zien daarom mensen die alleen maar optimaal genieten van hun moment. En verder met helemaal niets.&;

related partner content for mobile comes here

Reaal ridder:

Reaal Parking:

Karter:

Rugby:

De campagne wordt naast televisie ook ondersteund met online en print en zal worden uitgebreid met verschillende product campagnes en campagnes richting distributiepartners.

Credits
Bureau: Etcetera
Creatie: Ben Imhoff (CD), Carsten van Berkel, Stefan Leendertse ,
Account: Danny van de Wetering, Charon Boumann
Strategie: Olaf Arkauer, Paul Kuilenburg
RTV producer:Rosa Staal, Joze Rikken
Regisseur:Billy Pols (Hazazah)
Producer: Judith Engels, Tjalf Melle
DOP: Wouter Westendorp
Edit: Govert Janse
Postproductie: Captcha! (Barry Clarke, Gregoire Verweijen)
Geluid: Good Sounds (Marcel Bultman)
Muziek: Erik-Jan Grob
Verantwoordelijk bij klant: Bart Janknegt, Claire Dussenbroek, Carla Verwijmeren, Willemijn Manshanden-Bots  

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in