Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw design Grolsch-pijpjes 'voor ultieme bierbeleving'

Bierbrouwer Grolsch brengt begin november een vernieuwd pijpje op de markt voor haar Grolsch Premium Pilsner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe design is volgens de brouwer gebaseerd op de voorkeuren van Nederlandse bierliefhebbers voor optimaal drinkgenot. Grolsch wil consumenten graag de ultieme bierbeleving geven en neemt daarbij elk detail in ogenschouw. De karakteristieke lijnen van de Grolsch beugelfles, het wereldwijde icoon van de brouwer, zijn gebruikt als inspiratie voor het design. Naast Grolsch Premium Pilsner zullen ook Grolsch Radler, Stender en Kornuit verkrijgbaar zijn in de nieuwe fles. De nieuwe fles is ontwikkeld door designbureau Cartils, dat in het verleden al verschillende ontwerp-opdrachten van Grolsch kreeg. Owens Illenois in Leerdam is de leverancier van de flessen.

Onze nieuwe trots
&;Uit onderzoek van Grolsch naar de wensen van consumenten voor de beste drinkervaring, blijkt dat de vorm en het design van de fles cruciaal zijn voor de ultieme bierbeleving. Zo is de beugelfles veruit de meest gewaardeerde Grolsch-fles&;, aldus de brouwer. &;Grolsch vindt de mening van consumenten belangrijk en heeft besloten om het uiterlijk van het ‘pijpje’ beter te laten aansluiten bij de ultieme drinkervaring. Concreet betekent dit dat de grip van het pijpje wordt verstevigd door de combinatie van afgeplatte zijden en relief. Verder krijgt het pijpje een iets langer mondstuk en nek , zodat het aangenamer is om uit de fles te drinken.&;

related partner content for mobile comes here

Grolsch voegt een koelmeter toe op het etiket van het pijpje. De koelmeter kleurt blauw zodra het bier op de aanbevolen drinktemperatuur is (<6° Celsius). Met deze aanpassingen wil de brouwer garant staan voor de ultieme Grolsch bierbeleving. Grolsch brengt - tegelijk met de aanpassing van het uiterlijk - de inhoud van het pijpje terug van 33cl naar 30cl. De nieuwe fles van Grolsch is vanaf 3 november verkrijgbaar bij supermarkten, slijterijen en Grolsch horecagelegenheden. De vertrouwde Grolsch beugelfles, het Grolsch blik, het krat, de verpakking van de speciaalbieren en uiteraard het bier blijven ongewijzigd. De bestaande flessen worden 100% gerecycled.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in