Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan de Grote Marketing Enquête!

Wat wordt uw grootste marketinguitdaging het komende jaar?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor veel marketeers staan in 2014 de seinen weer op groen: er is ruimte voor groei. Maar waar liggen de beste kansen? En wat (of wie) moet veranderen, om te kunnen groeien? Tijdschrift voor Marketing en Trendbox onderzoeken het ook dit jaar weer in de .

related partner content for mobile comes here

De resultaten vindt u terug in Tijdschrift voor Marketing en vormen de basis voor het Grote Marketing Congres, dat op 2 december aanstaande wordt georganiseerd. Thema: Groei!

Gratis ticket of abonnement
Deelname aan de kost iets van uw tijd, maar u maakt wel kans op een gratis toegangskaart voor het Grote Marketing Congres . We verloten namelijk vijf kaarten onder de respondenten. Daarnaast verloten we vijf jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.

U heeft nog 3 dagen om de enquete in te vullen. Als u al heeft meegedaan, hartelijk bedankt! 

De Grote Marketing Enquête is het langstlopende onderzoek over marketing en het marketingvak. Dit jaar alweer de 15e editie. .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in