Ice Bucket Challenge heeft met #feelingnuts een opvolger
Feeling Nuts Challenge vraagt aandacht om teelbalkanker.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ‘charity hype’ Ice Bucket Challenge is voorbij. De opvolger is de Feeling Nuts Challenge, waarbij mannen (maar ook vrouwen) naar het kruis grijpen en daarvan een foto maken. De campagne is gericht om meer aandacht te vragen voor teelbalkanker.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Teelbalkanker is de meest voorkomende kanker bij mannen met de tag #feelingsnuts lijkt een nieuwe viral op social media geboren. Net als de Ice Bucket Challenge gaat het niet alleen om deze ziekte onder de aandacht te krijgen, maar ook om donaties voor onderzoek te stimuleren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVideo: Prominenten doen meer met de Feeling Nuts Challenge:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid