Samenwerking Enrico Bartens en Lowe


Bartens: 'Ik ben blij dat ik als kunstschilder vanuit de puurste kant van “art direction” me kan aansluiten bij het creatieve communicatiebureau Lowe. Daar hangt nu zo’n positieve en creatieve vibe dat dat mijn kunsten alleen maar ten goede komt.'
René Jaspers (managing director): 'Lowe is blij met deze samenwerking. Enrico is een communicatieman die verder en breder denkt dan alleen reclame. Hij denkt vanuit een idee. En dat sluit precies aan bij de benadering van Lowe.' Marcel de Jonge van Lowe vult aan: 'En dan maakt het ons niet uit waar een idee vandaan komt. Of dat nu van een kunstenaar of bijvoorbeeld een eindredacteur van een tijdschrift komt. Hoe creatiever en origineler hoe beter. En laten we niet vergeten dat Enrico ook geen vreemde is als het aankomt op zogenaamde traditionele reclame.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid