Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Enrico Bartens en Lowe

Enrico Bartens en Lowe zijn een samenwerking aangegaan. Hij zal zijn vaardigheden als kunstschilder vanuit Lowe exploiteren en verder mee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bartens: 'Ik ben blij dat ik als kunstschilder vanuit de puurste kant van “art direction” me kan aansluiten bij het creatieve communicatiebureau Lowe. Daar hangt nu zo’n positieve en creatieve vibe dat dat mijn kunsten alleen maar ten goede komt.'

related partner content for mobile comes here

René Jaspers (managing director): 'Lowe is blij met deze samenwerking. Enrico is een communicatieman die verder en breder denkt dan alleen reclame. Hij denkt vanuit een idee. En dat sluit precies aan bij de benadering van Lowe.' Marcel de Jonge van Lowe vult aan: 'En dan maakt het ons niet uit waar een idee vandaan komt. Of dat nu van een kunstenaar of bijvoorbeeld een eindredacteur van een tijdschrift komt. Hoe creatiever en origineler hoe beter. En laten we niet vergeten dat Enrico ook geen vreemde is als het aankomt op zogenaamde traditionele reclame.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in