Overslaan en naar de inhoud gaan

Isobar schrapt submerken

Isobar wil af van alle verschillende merken en gaat alleen door met de merknamen Isobar en iProspect. In Nederland mag de naam Checkit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per oktober gaat , onderdeel van Aegis, verder onder twee merknamen, met verschillende afdelingen, zo meldt . De organisatie, met hoofdkantoren in Londen, Parijs, Boston, São Paulo en Shanghai en afdelingen in onder meer Amsterdam, Brussel en Kaapstad, is met de nieuwe propositie een communicatiebureau geworden.

related partner content for mobile comes here

'Isobar bestaat uit een netwerk van bedrijven en die voegen we nu allemaal samen naar één propositie', zegt Liedewij Hentenaar, ceo bij Isobar Nederland. In Nederland mag het merk Checkit nog even blijven. 'Al kan dat in de toekomst ook verdwijnen. Het merk blijft in ieder geval nog dit jaar. Daarnaast blijven we iProspect naar enkele van onze internationale klanten hanteren.'

Bij de nieuwe propositie hoort een nieuw logo en een nieuwe site. Deze wordt in oktober in Nederland gelanceerd. Bij het hoofdkantoor in Londen zijn de veranderingen al doorgevoerd op de site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in