Overslaan en naar de inhoud gaan

Roorda Reclamebureau wint veelbesproken pitch Tempo-Team

Het bureau gaat per direct aan de slag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tempo-Team maakte bekend dat het na vijftien jaar afscheid nam van reclamebureau TBWA\Neboko. Het koos vervolgens voor een andere manier van pitchen: het nodigde geïnteresseerden uit voor een kennismaking. Bureaus mochten de kennismaking naar eigen smaak invullen, dus van een standaard bureaupresentatie tot een creatieve invulling van het merk.

Deze manier van pitchen deed veel stof opwaaien. Branchevereniging Vea niet mee te doen ‘aan dit soort ongeleide ongebreidelde beauty contests&;. Ook verscheen er van DDB & Tribal Amsterdam die de manier van pitchen vergeleek met Tinder.

Voor de pitch meldden zich uiteindelijk zo’n zeventig bureaus aan, waaronder veel Vea-leden. Daar bleef uiteindelijk een kleine groep van over, waarna Roorda Reclamebureau als winnaar uit de bus kwam.
Janine Bos, directeur marketing en communicatie van Randstad Groep Nederland: ‘Roorda Reclamebureau begrijpt wat Tempo-Team nodig heeft, stelt veel vragen en is kritisch. Het ging niet eens zozeer om het creatieve idee, maar echt de positionering. Wij hebben veel vertrouwen in deze samenwerkingspartner.’

waarin ze terugkijkt op de veelbesproken pitch en uitlegt waarom Roorda het nieuwe bureau is.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in