Gaby Denkers mediamanager Schiphol Group


Gaby Denkers is deze maand begonnen als mediamanager. Ze werkte al sinds 2008 bij Schiphol, onder meer als key accountmanager Schiphol Media. Daarvoor was ze ook werkzaam bij mediabureaus als Initiative, MediaCom en Equmedia (het latere Starcom). Aan exploitantenzijde ook bij SBS Broadcasting en RTL Nederland.
Denkers: ‘De functie mediamanager bestond nog niet binnen Schiphol Group. We willen zoveel mogelijk synergie halen door een goede samenwerking te creëren tussen de verschillende onderdelen. Binnen Schiphol voeren diverse afdelingen mediacampagnes bijvoorbeeld See Buy Fly, Schiphol Parkeren en de Aviation-tak. We willen nog beter zichtbaar zijn in onze mediacampagnes. Het doel is ook om de verschillende campagnes die er nu zijn meer met elkaar te stroomlijnen.’
Met het mediabureau – Schiphol Group is klant bij UM – wil Denkers gaan kijken naar de actuele trends en ontwikkelingen. ‘We zullen blijven kijken naar welke mediumtypen belangrijk zijn. Online wordt natuurlijk steeds belangrijker.’
Verder is Arthur de Groot per 1 april is begonnen als salesdirector van Schiphol Media. Hij volgt Gary Mey op.
Foto: Dora Barens
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid