Overslaan en naar de inhoud gaan

Gaby Denkers mediamanager Schiphol Group

Het gaat om een nieuwe functie binnen het concern.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gaby Denkers is deze maand begonnen als mediamanager. Ze werkte al sinds 2008 bij Schiphol, onder meer als key accountmanager Schiphol Media. Daarvoor was ze ook werkzaam bij mediabureaus als Initiative, MediaCom en Equmedia (het latere Starcom). Aan exploitantenzijde ook bij SBS Broadcasting en RTL Nederland.

Denkers: ‘De functie mediamanager bestond nog niet binnen Schiphol Group. We willen zoveel mogelijk synergie halen door een goede samenwerking te creëren tussen de verschillende onderdelen. Binnen Schiphol voeren diverse afdelingen mediacampagnes bijvoorbeeld See Buy Fly, Schiphol Parkeren en de Aviation-tak. We willen nog beter zichtbaar zijn in onze mediacampagnes. Het doel is ook om de verschillende campagnes die er nu zijn meer met elkaar te stroomlijnen.’

Met het mediabureau – Schiphol Group is klant bij UM – wil Denkers gaan kijken naar de actuele trends en ontwikkelingen. ‘We zullen blijven kijken naar welke mediumtypen belangrijk zijn. Online wordt natuurlijk steeds belangrijker.’

Verder is Arthur de Groot per 1 april is begonnen als salesdirector van Schiphol Media. Hij volgt Gary Mey op.

Foto: Dora Barens

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in