
[Breng onderaan uw stem uit.]
‘We gaan de koers radicaal verleggen door de verhalen achter Plus te vertellen, van het jasje naar de inhoud.’ Dat zei Eric Leebeek, commercieel directeur bij Plus Supermarkten in een interview (hier integraal, alleen voor abonnees), in het aprilnummer van Tijdschrift voor Marketing. Leebeek: ‘En we gaan meer inhoudelijk in op het thema “dagelijks eten”. De aandacht voor elkaar en voor eten wordt minder in onze samenleving. Maar er is ook een tegenbeweging dat mensen bewuster met dingen omgaan, of dat nou om diervriendelijk vlees gaat, of om milieu, of gezondheid. Onze boodschap is eigenlijk “Wij zijn van het eten” en daar gaan wij groots over vertellen aan de klant.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDonderdag zijn de eerste commercials die J. Walter Thompson maakte volgens het nieuwe concept openbaar gemaakt. Dit zijn ze:
PLUS - Goed eten - Blonde d'Aquitaine:
PLUS - Goed eten - Blonde d'Aquitaine
PLUS - Goed eten - Fairtrade bananen:
PLUS - Goed eten - Fair Trade bananen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee