Overslaan en naar de inhoud gaan

[POLL] Is de nieuwe positionering van Plus een schot in de roos?

De nieuwe pay-off de supermarkt luidt: ‘Plus Goed eten. Daar houden wij van.’ Is dat een verbetering?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

[Breng onderaan uw stem uit.]

related partner content for mobile comes here

‘We gaan de radicaal verleggen door de verhalen achter Plus te vertellen, van het jasje naar de inhoud.’ Dat zei Eric Leebeek, commercieel directeur bij Plus Supermarkten in een interview (integraal, alleen voor abonnees), in het aprilnummer van Tijdschrift voor Marketing. Leebeek: ‘En we gaan meer inhoudelijk in op het thema “dagelijks eten”. De aandacht voor elkaar en voor eten wordt minder in onze samenleving. Maar er is ook een tegenbeweging dat mensen bewuster met dingen omgaan, of dat nou om diervriendelijk vlees gaat, of om milieu, of gezondheid. Onze boodschap is eigenlijk “Wij zijn van het eten” en daar gaan wij groots over vertellen aan de klant.’

Donderdag zijn de eerste commercials die J. Walter Thompson maakte volgens het nieuwe concept openbaar gemaakt. Dit zijn ze:

PLUS - Goed eten - Blonde d&;Aquitaine:

;Aquitaine

PLUS - Goed eten - Fairtrade bananen:

 

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in