Review 3 miljard media-account General Motors
General Motors Corp., de één na grootste Amerikaanse adverteerder in 2004, gaat het maar liefst 3 miljard euro tellende nationale en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Interpublic heeft speciaal voor de behandeling van het account General Motors Mediaworks opgezet. De review zou een kans kunnen zijn voor Publicis Groupe's Starcom MediaVest. Dat bureau heeft de business van General Motors Planworks in handen. Eerder al werd Mediaworks verslagen door Starcom met het ‘outdoor account’.
Volgens een woordvoerder van GM is ‘het landschap zo veranderd dat we een nieuwe frisse kijk nodighebben’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
GM’s Amerikaanse automerken zijn onder meer Chevrolet, Cadillac, Buick en Saab. Afgelopen jaar wonnen de Interpublic-bureaus nog het ruim 600 miljoen euro tellende media-account in Europa (Brandrepublic, Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid